Informacja o odwołanych wydarzeniach - Białostocki Ośrodek Kultury

Białostocki Ośrodek Kultury

Informacja o odwołanych wydarzeniach

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Szanowni Państwo!

Informujemy, zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Białegostoku, iż z uwagi na zagrożenie rozprzestrzeniania się zakażeń koronawirusem COVID-19 od dnia 12 marca 2020 r. do odwołania nie będą odbywać się wydarzenia organizowane przez Białostocki Ośrodek Kultury. Powyższe dotyczy zarówno koncertów, imprez, projekcji, jak i działań edukacyjnych oraz prezentowania wystaw w obiektach Białostockiego Ośrodka Kultury przy ul. Legionowej 5 (Kino Forum, Klub Fama) oraz przy ul. Warszawskiej 19 (Centrum im. Ludwika Zamenhofa).

Od dnia 12 marca 2020 r. kasy Białostockiego Ośrodka Kultury przy ul. Legionowej 5 i Warszawskiej 19 będą zamknięte do odwołania. W związku z powyższym zwroty zakupionych biletów mogą odbywać się jedynie za pośrednictwem Internetu (informacja telefoniczna w kasie Kina Forum w godzinach 9:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, tel. 85 746 13 20). Zwroty za bilety zakupione bezpośrednio w kasie będą przyjmowane po ponownym otwarciu kasy.

O ewentualnych nowych terminach odwołanych wydarzeń informacji udzielać będą pracownicy Białostockiego Ośrodka Kultury. Zapytania prosimy kierować na:
sekretariat@bok.bialystok.pl
e.puczynska@bok.bialystok.pl
kino@bok.bialystok.pl
kasa.forum@bok.bialystok.pl
kasa@centrumzamenhofa.pl

Będziemy również na bieżąco informować o tym na stronie www.bok.bialystok.pl i na naszych kanałach social media.

Dyrektor Białostockiego Ośrodka Kultury
Grażyna Dworakowska